Pierwszy w Polsce pokaz luksusowego SUV-a przyszłości przygotowaliśmy z rozmachem godnym marki premium. Zamieniliśmy Expo XXI w przestrzeń virtual reality. Dzięki olbrzymim monitorom i energetyzującym multimediom każdy z gości mógł przenieść się do świata luksusowych samochodów przyszłości.
Przygotowując się do 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego, wzbudziliśmy pociąg do tradycji i historii. Wspólnie z Kolejami Wielkopolskimi nadaliśmy pociągom nowe, inspirowane wydarzeniami z 1918 roku nazwy.
Przygotowując się do 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego, wzbudziliśmy pociąg do tradycji i historii. Wspólnie z Kolejami Wielkopolskimi nadaliśmy pociągom nowe, inspirowane wydarzeniami z 1918 roku nazwy.
Nie każdy bohater nosi pelerynę, niektórzy noszą… obrożę. Jeden z nich wystąpił przed naszą kamerą.
Nie każdy bohater nosi pelerynę, niektórzy noszą… obrożę. Jeden z nich wystąpił przed naszą kamerą.
Nowy punkt widzenia. Nie trwamy wiecznie w raz przyjętym sposobie pracy. Stale odświeżamy nasze podejście do komunikacji marketingowej, weryfikujemy to, co efektywne, i dynamicznie reagujemy na sytuację.
Nowy punkt widzenia. Nie trwamy wiecznie w raz przyjętym sposobie pracy. Stale odświeżamy nasze podejście do komunikacji marketingowej, weryfikujemy to, co efektywne, i dynamicznie reagujemy na sytuację.